Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

hallo iedereen

edited November 2014 in Reporting for Duty !
Hallo iedereen,

Mijn naam is Steve Bulckens aka glYce of EvilglYce. Ik game al zo'n 17 jaar en ben een ervaren lan-rat :D
Ik ben trotse co-founder (of manager of hoe je ook wil noemen..) van het originele Team Insulted van 2001.

Wij hebben jullie reeds ontmoet op CU-lan en andere lans. Yahiko , Piet en Freez hebben jullie al ontmoet (zij die op lan gingen natuurlijk ;-) ) Door verbouwingen kon ik er zelf niet bij zijn deze editie, maar mijn 2 kids wel.

Ikzelf speel nu meestal LoL en FIFA. Oorspronkelijk shooters all the way ( SoF² , CoD2 en 4, CSS en in mindere mate CS:GO, BF2-3 en 4), maar de CoD franchise begint echt afgezaagd te worden en lijkt meer en meer op een XboX of playstation spelleke :s ( maar dat is een persoonlijke mening ;-) )
Mijn summoner-name in LoL is EvilglYce , dus voeg me toe als jullie eentje willen spelen. Ik ben jungler all the way :D

Dus bij deze ff kenisgemaakt.
Als jullie vragen hebben, shoot !!

vriendelijke groet,

glYce

Comments

• welcome !!!!
    Hey Glyce,

welkom op ons forum en bij ULF !
    Bezoek zeker onze teamspeak server tijdens het gamen.
    Aan uw 'shooter profiel' te zien zou ik zeker 'Heroes and Generals' aanraden ;) ..
    de WWII shooter waar veel van onze anciens jaren hebben op gewacht.

grtz!
    image
  • welkom!
    image
  • Toch possibly nog een man bij voor een LoL-team mee te vormen voor op Lan's mee te doen (voor de fun uiteraard), we zijn al met 3 als iedereen aanwezig is op die Lan dan :)
  • SoF², I like the guy :p als em nu nog rodenbach drinkt is 't helemaal goe :p
    "PRRRT" -Negev-
  • RhaRha
    ja welkom enzo eh ;)
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
    @Yoda De anciens hadden anders al een paar jaar geleden Red Orchestra kunnen spelen ^^
    @glYce Zoals de rest van Team Insulted: wees welgekomen en vergezel ons gerust op TS :)
    "PRRRT" ©Negev
    @vasz: een kip loopt niet zomaar door de woestijn.... ;)
    image
    Oze papa is ook er bij! Hupse!
    Wie zedde gij?
    hey guys,

bedankt allen ;-)
    Welcome!
Sign In or Register to comment.