Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Even voorstellen

Hi

Sacha , 23 jaar , lasser

Ik ben via Coretx en Epoc ip de TS gekomen , na een paar nachtjes te hebben gepraat met N-Gen en Coretx over skaten ,muziek en veel andere laat avond dingen hebben ze me overtuigd om naar de ULF kerstlan de komen. Ik zal dan ook aanwezig zijn!

je kunt me altijd in game vinden onder de naam Senior Sanchez

Steam : Sach_sanchez

Feel free to add.
image

Comments

• Ik zou zeggen welkom, en zal ik mezelf ook direct eens voorstellen als nieuwtje.

Nils, 19 jaar, student op Artevelde
    Ik ben 'gedwongen' te joinen door Sweet_Sorrow op de 1ste dag van CU-Lan :p
    Ikzelf ben nog steeds aan het twijfelen of ik ga komen aangezien ik dan vlak voor mijn examenperiode zit, maar ik krijg er wel steeds meer zin in door de gezellige bende. :3
    Welcome to the Club! ^:)^
    image
  • RhaRha
    edited November 2014 Posts: 204
    Welkom, welkom! ... bij de drie biggetjes
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
  • Welcome to united rodenbach friends
  • @TrainingWolf Alsof het zo erg is om bij de ULF te zitten :)
  • Ja :( Gisteren zat ik bij jullie op TS de 1ste keer en negeerden jullie mij :( (Kwam eigenlijk omdat mijn Push-To-Talk derp deed)
  • Als ik nog toestemming krijg van mijn ouders, kom ik af, heb besloten dat ik toch wil komen, ondanks de examens n.n
  • edited November 2014 Posts: 67
    We hebben nog gezegd, "Alle diene ga hier gewoon weg zonder iets te zeggen."
    The first rule of UnitedLanFriends is you do talk about UnitedLanFriends. The second rule of UnitedLanFriends is... YOU DO TALK ABOUT UNITEDLANFRIENDS. Third rule of UnitedLanFriends: we're all hookers and Yoda is our pimp.

WELGEKOMEN, HOEREEEEEEE
    "PRRRT" ©Negev
  • RhaRha
    @Vasz01: first and second rule: GIJ moe zwijge :D
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
  • edited November 2014 Posts: 141
    @Sweet_Sorrow : Ik kan je verzekeren dat het opgelost is, vanaf nu voice detection ipv pushtotalk (tenzij op LAN-events) :D
    Wil me hierbij ook verontschuldigen bij de mensjes die toen in de room zaten dat ik niks zei (ook al zat ik constant te vragen of jullie me konden horen :p )
    welkom :D

en +1 op wa vasz zegt :p
    image
Sign In or Register to comment.