Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Zeer goede headset 7.1 of 5.1 gezocht.

edited October 2014 in Hardware
De Razer Tiamat 7.1 gekocht en getest, zelfde week nog terug gebracht naar de winkel, dikke brol.
Nu heb ik de Astro A40 met mixamp, kan deze niet aansluiten op mijn geluidskaart (Asus Xonar D2X), headset staat momenteel te koop.
Iemand suggesties van een goede headset voor gaming en muziek (moet niet met micro zijn).

Comments

goh.. ik ben vree content van de sennheiser pc350..ma das wel stereo geluid die perfect een 360° gevoel geeft.. imho zijn er maar weinig true 7.1 headsets.. er zijn er veel die stereo geluid "omzetten" naar 5.1/7.1 .. :) .. van tweekend es wa headsets testen e trooper :p..
    image
  • edited October 2014 Posts: 55
    indien mogelijks zou k graag mijn nieuwe ginder testen maar k weet nog niet welke aan te schaffen :-?
    K zou graag ééne hebben die een zeer goed surround geluid heeft.
    alst ene is da gene micro moe hebben ejje wel direct een totaal ander gamma waar ge kunt in gaan zoeken é :-).. Bose, Sennheiser, Sony.. god mag weten wa nog allemaal.. ma da weetek nie :).. (i'm Jesus.. not God) :-).. Kijk zeker ook naar noise cancellation opties, onvermijdbaar van tegenwoordig als get mij vraagt :)

image
    image
  • edited October 2014 Posts: 498
    https://www.tones.be/product/vulcan-gaming-headset-with-anc-rog

https://www.tones.be/product/vulcan-pro-gaming-headset-with-anc-rog

Deze is zalig, is mijne 2de (honden hadden kabel stukgelopen van de eerste )
    zowel op usb als op mini jack
    Waarom is surround zo belangrijk? Als het is voor de optimale game- en fillmervaring ben je vandaag de dag nog steeds beter af met een surround system (de true surround headsets staan nog steeds niet op punt). Als het is voor geluidsherkenning in games, ben je vandaag de dag nog steeds beter af met een stereo-headset imo. Ik gebruik nu reeds langer dan een jaar de Sennheiser PC350 in combinatie met de Xonar Phoebus (ik wou een Xonar Essence stx 2, maar die was op het moment van aanschaf nergens aan een deftige prijs te verkrijgen in België) en ik ben er zeer tevreden van. Ook moet ik nu niet constant wisselen naar stereo wanneer ik muziek wil luisteren. Bij het aankopen van een headset, vind ik de moeilijkste knoop om door te hakken nog steeds of ik een open of gesloten headset wil, beiden hebben hun voor- en nadelen op verschillende momenten^^
    "PRRRT" ©Negev
  • Net zoals N_gen ben ik zeer tevreden van de "Vulcan gaming headset with ANC ROG" :)>-
    Ik heb al heel lang deze:
    https://tweakers.net/pricewatch/348266/corsair-vengeance-1500-v2.html

En ik ben daar super content van, werkt via usb, nooit geen problemen mee gehad.
    Zet zelf ook alles om, of je nu surround of stereo afspeelt.

Heeft zeer goeie reviews ook dus ben blijkbaar niet de enige die er content van is ;-)
    "The art of war is not to die for your country,
    but to let the other bastard die for his"
    (Tolkien)
    Ik heb de Corsair Vengeance 2100 7.1 en ben daar feitelijk vree tevreden over!

Is wel een draadloze headset
    image
  • Het beste is nog altijd een stereo headphones. je hebt maar 2 oren dus met 2 drivers komt ge toe. Als je iets zoekt met goede positional awareness kijk je best voor een openback headphone(waardoor je een veel grotere soundstage hebt en zo positioneel geluid beter gewaarneemt). op dit moment is stereo the way to go zoals anderen al hebben gezegd. virtueel surround is ook niet nodig want de meeste games hebben headphone support. als je een bepaalde budget hebt kan ik wel enkele goede modellen voorstellen.
Sign In or Register to comment.