Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

ULF Lan 2016 - The Private/Mini/Party/Willy and a bit margi edition..

edited April 2016 in Nieuws
Hey Lanners!

Vorig jaar hebben we alle registers opengetrokken en de Moulin Rouge Lan laten ontpoppen tot een prachtige Lan met alles op en aan.
Wegens de prijsstijging van onze zaal in Oostakker en een paar veranderingen in onze organisatie zijn we verplicht onze Lan-Formule aan te passen.

Onze volgende lan doen we onder het motto 'Meer Party, en een beetje minder Lan' :p en gaat door op 24-25-26 juni..
Wat zal er veranderen..
- we verhuizen naar een andere zaal in Oordegem
- geen compo's door de organisatie georganiseerd. Feel free to set one up!
- geen sponsors op de Lan
- max 50 Gamers MET Pc *
- Boardgameseats/area voor mensen die zonder pc willen komen lannen (lees.. BoardParty)
- Onze keuken wordt overgenomen door 'CTRL-ALT-DELICIOUS' - bekend van hun uitstekende foodz op Breakout/Viveslan
- inkomprijs daalt naar 15€ per gamer (ipv 25)
- Bier en frisdrank aan nen euro! yes, we can!
- Apart 'partykot' buiten met Mojitobar op zaterdag
- Geen buren, dus meer lawaai kan :-)..
- We lannen tot zondagnacht! Maandagochtend begint den opkuis :)

*Aangezien we veranderen van zaal, gaat onze stroomcapaciteit naar beneden. dit betekent dat we max 50 personen kunnen zetten zodat we stroomtoevoer kunnen garanderen. Hierdoor gaan we werken met uitnodigingen voor onze Lan.
De eerste 50 uitnodigingen worden verzonden naar ULF'ers die de laatste 2 lans (Moulin Rouge en Kerstlan) aanwezig waren. Jullie weten zelf of je hier al dan niet bij zal zijn..
Deze mensen hebben 2 weken de tijd om hun inschrijving te voltooien, indien er nog seats over zijn, schrijven we de rest van de ULF'ers aan die maar 1 van de 2 lans hebben meegemaakt.
Indien je amper achter je pc zit op de lan, en meer van het feestgebeuren geniet, kan je ervoor kiezen om een 'boardgameseat' te reserveren in onze aparte boardgame area. Zo heb je toch een plekje op de lan en maak je plaats voor een andere gamer die wel es achter zijn pc kruipt gedurende het weekend :p.. hierover meer uitleg in de uitnodiging, of wanneer alle plaatsen ingenomen zijn. Als bezoeker (ook al is het voor een volledig weekend) zijn jullie ook altijd welkom!
De eerste 50 uitnodigingen zijn reeds de deur uit!

Verder zullen al onze gekende faciliteiten ook deze lan aanwezig zijn :-).. (bbq, koffiekoeken,wc's, vloer, deuren, bar, luchttoevoer)..

Meer info laterz!!

Grtz,
United Lan Friends
image

Comments

ik reserveer nen barstoel :p
    "PRRRT" -Negev-
    Kun ik een plekske reserveren vo min pc me controllers bij de boardgame area? Indien ja, I take boargameseat.
    dat stond zo al in 't klad genoteerd dragon :p..
    image
    :p, ge wist toch nog niet eens zeker dat ik ging komen? :p
    Voor mij boardgame seat
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE
    mie likez da concept
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
    ga mijne pc meebrengen maar vrees dat ik meer tijd in de bar zal zijn :p
    T ga nog lastig worden om die 50 nie boardgame area seats vol te krijgen.
    k breng mijn laptop mee, mo ni vo te gamen :p is da dan boardgame seat of gamer seat
    "PRRRT" -Negev-
    PRESENT !!!!!
    I would like a boardgame seat please =)
  • RhaRha
    oeveel boardgame seats zijn dr azo? :D
    Als BSR drinkt .... drinkt IEDEREEN!
    Behalve Rha, want Rha is een mietje.
    Awesome! :) Kga morgen dan die overschrijving direct doen alsk et ni vergeet
    I'll be there!
    image
  • khad graag nen engelsman meegenomen, isda mogelijk da ik voor hem betaal maar dan enkel nen boardgame seat?
  • ingeschreven & betaald

BTW ik organiseer wel ne compo op de arcade mits er genoeg deelnemers zijn
    Aanwezig en betaald BBQ en boardgames awesome
    Betaald! ^:)^
    hunterke, ik schrijf mij al in :p
    "PRRRT" -Negev-
    Aanwezig en kga die van ons ook meebrengen :D
    Der gaat toch nie te veel gedanst worden e?
    Kdenk wel da'k ga komen dan :)
    Vulcanus ook btw.
    "PRRRT" ©Negev
    Voila, das ook weer betaald ! ;) Can't wait !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @Vasz01 Juist gij zijt zo genen danser zeker
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN! => Maar eerst een STUTJE
  • Dus we gaan evenveel opzuipe da weekend mar me minder mense,

Wouldn't miss it for the world ;)
    Thx for the invite ! Zal present zijn \o/
    paid en ik reserveer graag een helpinghandseat aka gemoogtmijngameseataanironnicklatenwantikgahelpenopvrijdagenzaterdagmaardenbbqgademijnieafpakkeneneenconsolewarkenzieikookwelzittenmaargaatereenfoutewillystripsterzijnenzonogvandievragen
    I've got 99 Legendaries, but a Bitch ain't one.
    http://specs.tweak.to/8540
    image
    space bars, zo over-rated :)

"PRRRT" -Negev-
  • will be there

@Slay3rWolf Spacebars,zoover-rated
    "PRRRT" ©Negev
    will be there maar zonder plekke
    image
  • ingeschreven & betaald
  • edited April 2016 Posts: 240
    Payed
  • edited April 2016 Posts: 240
    Feesjeee
    done, overgeschreven.. wasda zo uit het oog verloren. Thx for reminder! :D
    J'ai paye pour le meer party minder lan
    Betaald!
    image
  • OdaOda
    Is er al een lijst online ergens met wie er zal zijn?
    nee, er zijn er weer veel bij die den laatsten dag betalen :D, dus die moeten we even ontvangen en bewerken zodat we weten hoeveel plekken er nog vrij zijn
    De eerste deelnemers:

aprocita - BoHiCAAA - Cursehead - glYce - hunter_248 - lefke123 - locco - Mytherious - Obilux - PippinSmith - Rha - Sjeansie - Slay3rWolf - Spiney - STeFF_P - Supermirza12 - thegreenwarior - Vasz01 - veteranpants - weeklykill - drweb - Sorcix - Vulcanus - Belgiantrooper - MiniBT - dragonrebel - Djoef - Essevee - Yoda - bl33d_Be - Lore.Phoenix - Serano - wildetutte - Mackac - Rubenowns - Scarlok - Cruise - Naruske - YahikO - zaza - IronNickzz - Krynox

ondertussen zijn er opnieuw 20 uitnodigingen verstuurd. indien je geen mail ontvangen hebt, kan je nog steeds een boardgameseat reserveren. stuur me hiervoor een pm :)..

Grtz!
    image
    Woohoo! I got an invitation!
    Als ik al mee kom met CTRL-ALT-DELICIOUS, moet ik dan nog een plaats reserveren in de zaal of is daar plaats voorzien? :)
    Indien nodig graag ook een plaatsje reserveren. :D
    De goodkoopste prijzen voor gezelschapsspellen? https://www.tabletopfinder.eu/
    Ik kom nog uit den tijd van de Volvo Lan Gamers, een Lan op op andere plaats dan op de sportdag hoeft voor mij dan ook niet. Jammer dat Oostakker niet meer op de list staat....
    Betaald :D
    Voila betaald :)
    Wanneer komt er nog eens een update met wie er allemaal komt? Ben benieeeuwd
    Ge moe gij nie benieuwd zijn, gij zi toch nie toegelaten.
Sign In or Register to comment.