Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Privé lan Ardennen 27-30 november

edited September 2015 in Activiteiten
Yee guys,

In november ga ik terug naar ne privé-lan in de Ardennen en er is plaats voor 1 à 2 mensen die voor de eerste keer willen komen.

Het gaat over een klein - invite only - lanneke dat elk jaar doorgaat in een chalet in de Ardennen waaraan ongeveer 30 man deelneemt.

Sfeer, ambiance, kameraadschap, bbq's, booze, etc... verzekerd!
Er gaat voor degene die hun 1e keer meegaan wel een kleine maar heel plezante challenge ter plaatse mee gepaard :-)

Ook mooi meegenomen: ge kunt u dan ook al héél goed voorbereiden op het thema van de volgende ULF lan!

Indien interesse (en je kan je zeker vrijmaken), laat maar iets weten, dan voeg ik je mailadres toe aan onze conversatie, zodat je er direct in zit.
"The art of war is not to die for your country,
but to let the other bastard die for his"
(Tolkien)

Comments

Bezoeken kom ik zeker nekeer doen als da mag. :-)
    wat moet dat schuiven
    @Yahiko, van mij mag da :-)
    (Tolkien)
    @N_gen das 150€ inclusief huur van chalet en dergelijke. Indien het iets goedkoper uitvallen, wordt het saldo verrekend bij de volgende deelname. Is van 27-11 's ochtends tem 30-11 's middags
    (Tolkien)
  • K zou da wel zien zitten, ma k denk dat ik al genoeg lans ga gehad hebben voor de eerste 3 maand. Tot wanneer is er beslissings tijd?
    tot eind september :-)
    (Tolkien)
    t'is zo klote dat da allemaal op t'einde van t'jaar valt :) het laatste tremester zijn er te veel lans :P damnit !
Sign In or Register to comment.