Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Powered By:

Breakout 3 - 12 tot 14 mei 2017 in Waregem Expo

edited December 2016 in Events
Breakout 3 - The all new lanparty continues!

image

Na het succes van de vorige edities van de Breakout lanparty, zal er in Waregem Expo een derde editie plaatsvinden en dit van vrijdagavond 12 mei tot en met zondagnamiddag 14 mei 2017. Op vrijdagavond 19u zullen de deuren openen en op zondagnamiddag 16u wordt de stekker uit het netwerk getrokken. Met Breakout willen we keer op keer onszelf verbeteren. Daarom worden we opnieuw groter en voorzien we liefst 336 plaatsen in de zaal!

Dit alles maken we nog steeds mogelijk aan democratische prijzen. Zo kost een toegangsticket slechts €30 tussen 1 februari en 1 maart. De catering wordt opnieuw voorzien door Ctrl Alt Delicious, reeds gekend van Viveslan en de eerdere edities van Breakout voor hun uitstekende service, kwalitatief aanbod en lage prijzen. Hou dus zeker je Brothers In Lan membercard al klaar.

Breakout staat nog steeds voor fun, gezelligheid en kwaliteit. In de zaal maak je dan ook gebruik van ons netwerk aan gigabit snelheid, dat reeds bekabeld is tot aan ieders zitplaats. Er is onder andere ook een ruime bar met lounge, een console corner en we voorzien opnieuw comfortabele stoelen.

Maar wat is de aankondiging van een nieuwe editie van Breakout waard zonder onze eerste compo’s bekend te maken? Niet veel natuurlijk!
Op Breakout 3 zal je alvast kunnen genieten van enkele spannende wedstrijden CS:GO, Hearthstone en Rocket League!

Binnenkort doen we extra compo’s en heel wat andere informatie uit de doeken. We hebben nog heel wat in petto voor jullie!

Stay tuned!
De Breakout crew

Website - Breakout facebookpagina - Contact form

Comments

i come to visit! :)
    image
  • ik ben aanwezig
    kga nog zien, 2 weken daarna is sugarlan, ga 1 van de 2 doen. wss wel breakout :D
  • humm ik denk dat die datums ni kloppen, 12 mei 2017 is ne zondag
  • Ja idd tis van vrijdagavond 12 mei tot en met zondagnamiddag 14 mei 2017
  • Ik gaan er zijn
    Ik zal wel als bezoeker komen denk ik :)
    waarschijnlijk aanwezig :)
    "PRRRT" ©Negev
    I'm in
    Als BSR drinkt ...... drinkt IEDEREEN!
    zal der zijn
    I'm in

Ik strompel zaterdag mss wel eens binnen
    "PRRRT" -Negev-
  • Vraagske.
    Wie naar Breakout gaat en een request wil verzenden voor het zaalplan wil ik iets vragen.
    Volgende lan is MiniBT en ikzelf ingeschreven bij Belgian Special Forces (die gasten zijn reeds naar onze ULF-lan geweest en is iemand ervan een collega van mij). Is het mogelijks om bij de request voor het zaalplan te vermelden om aansluitend in dezelfde rij met ons te zitten aub.
    Bedankt, Den MiniBT zal da leuk vinden moest dat haalbaar zijn.
    Grts,
    BT
    Zal er rekening mee houden
    Sjeansine for president.
    Ik ga ook met een bende onder de mentlegen lan gamers, ik zal ook vragen voor aan te sluiten
    Ik ga enkel de vrijdag op bezoek komen normaal gezien..
    ik ga met de playstation afkomen tot zondagvoormiddag..
    image
    Lolwut
    Op de vrijdag doek weer nen dunkstream!
    al enig idee waar jullie gaan zitten?
    'K zalt vanavond keer bekijken
    Sjeansie, ik heb me net ook nog ingeschreven en betaald, Ser_Artorias zal dit weekend ook nog inschrijven en betalen. Is't mogelijk om ons samen met Cursehead te plaatsen, aub? Dus Accesoir/Cursehead/Ser_Artorias bij elkaar. Zou geapprecieerd worden ;)
    Ons naast Belgian Special Forces zetten aub
    image

Trooper, jullie zijn nie ingeschreven onder ULF.. dus iemand van BSF gaat da moeten doen
    image
  • Geen probleem. Zitten zusr recht over elkaar
  • edited May 12 Posts: 22
    Kan Irozio (274) met G-Raar (275) geswitched worden? Dan zit ek naast men neefje ;)
    done op de site! :).. afbeelding hierboven updaten ga ik nie mer doen.. :p
    image
Sign In or Register to comment.